JKP INFORMATIKA

JKP INFORMATIKA Novi Sad

www.nsinfo.co.rs

JAVNO KOMUNALNO PREDUZEĆE INFORMATIKA ZA POSLOVE IZ OBLASTI TELEKOMUNIKACIJA, INFORMATIKE I NAPLATE KOMUNALNO-STAMBENIH PROIZVODA I USLUGA NOVI SAD

Bulevar cara Lazara 3
21000 Novi Sad
Tel 0800 222 021 besplatan broj
Fax ++381 (0)21 528 014
PIB 101651557
MAT 08023182

Usluge koje možete dobiti pozivom na broj 0800 222 021 kontakt centar

• koliko je ukupno ili mesečno dugovanje za stan
• da li je uplata proknjižena i kada
• prijava i odjava servisa porodično i osiguranje stana i stvari
• koja je cena servisa koji su zaduženi na računima za stambeno komunalne usluge
• novine za aktuelni obračun
• prijava i odjava alternativne adrese za dostavu računa
• druge informacije vezane za gore navedeno
WIFI
ON LINE kroz Novi Sad
network gradnovisad
username gost
password gost

Bežični internet pod vedrim novosadskim nebom je rezultat ranije postavljenog projekta, odnosno optičke komunalne infrastrukture grada. Ova infrastruktura deo je telekomunikacionog sistema grada Novog Sada, čija je izgradnja, održavanje i servisiranje u nadležnosti JKP Informatike.
SPISAK ACCESS POINT-a:
1. TONS
2. Zmaj Jovina 22
3. Biblioteka
4. Katolička porta
5. Laze Telečkog
6. Kej - fontana
7. Kej - košarkaško igralište
8. Kej - most Slobode
9. Kej - ulaz na Štrand
10. Skejt park
11. Autobuska stanica
12. Spens - Radnička 2
13. Spens - plato kod Makijata
14. Tvrđava - Muzej
15. Tvrđava - Titovi apartmani
16. Tvrđava - Meteorološka stanica
17. Tvrđava - Akademija
18. Futoški park

POSLOVNICE
Bulevar cara Lazara 3

radno vreme
7,15 – 19,00
Subota 7,15 -13,00

Na šalterima reklamacija :
- prijava i odjava osiguranja stana i lica
- prijava penzionera
- promena broja članova
- davanje osnovnih informacija u vezi obračuna ON
- izdavanje listinga naplativost i listinga sa članovima Predsednicima Skupština stanara
- provera duga na stanu
- izlistavanje analitičke kartice duga
- priprema uplata za blagajnu
Na šalterima evidencije stanova:
- promene korisnika komunalnih usluga na osnovu pravno-validne dokumentacije
- prijem dokumentacije za izračunavanje otkupne cene stanova iz društvene svojine
- prijem dokumentacije za izračunavanje zakupnine za stanove u društvenoj i državnoj svojini
- izdavanje fotokopije dokumenata iz arhive
- izdavanje spiskova stanova za potrebe uknjižbe, etažiranja, legalizacije...
- izdavanje potvrda o starosti zgrade
- izdavanje potvrda o korisniku stana u svrhu ostvarivanja prava na dečiji dodatak, subvencije, poreza
- prijem dokumentacije za unos novih korisnika u sistem objedinjene naplate (nove zgrade)
- spajanje, razdvajanje stambenih jedinica na osnovu potrebne građevinsko-tehničke dokumentacije.

Dušana Vasiljeva 8
radno vreme
8,00 -15,00
Subota i nedelja neradni dani

Bulevar Mihajla Pupina 5
U tržnom centru BAZAR - u okviru poslovnice AIK banke
radno vreme
od 8,00 - 16,30
Subota 8,00 -12,00

Bulevar Mihajla Pupina 2
U tržnom centru NORK - u okviru poslovnice AIK banke
radno vreme
od 8,00- 19,00
Subota 8,00-12,00

Na svim navedenim lokacijama blagajna JKP “Informatika“ vrši naplatu računa za komunalno-stambene usluge. Korisnik može da plati ceo račun ali i delimičan iznos računa. Ceo račun se plaća bez provizije, a delimačan samo ako korisnik ima knjižno odobrenje za servis koji želi da izostavi iz plaćanja.
Ako korisnik samovoljno odbija plaćanje bilo kojeg servisa (osim osiguranja) onda se dodatno za svaki izdat mesec naplaćuje 10,00din.

Sve dislocirane blagajne, pored naplate , rade i osnovne reklamacije:
- provera duga na stanu
- izlistavanje analitičke kartice duga
- objašnjenje za sve nastale promene na izdatom računu
- prijava i odjava osiguranja
- prijem zahteva za promenu članova domaćinstva
- umanjenje računa koje je nastalo na osnovu storniranog zaduženja