Читај ми

ЈКП ВОДОВОД И КАНАЛИЗАЦИЈА УНАПРЕДИЛО КОМУНИКАЦИЈУ СА ГРАЂАНИМА

Градоначелник Милош Вучевић и помоћник градоначелника за комунални систем и енергетику мр Владимир Јелић обишли су новоотворени Кориснички сервис ЈКП ''Водовод и канализација''.

- Сврха овог центра је непосредни контакт са грађанима Новог Сада. Запослени су на услузи Новосађанима да евидентирају сва питања и проблеме и да у најкраћем року помогну грађанима да их превазиђу. Читав један апарат је ту ради грађана који плаћају рачуне и практично и издржавају комунални систем. Радује ме што је ЈКП ''Водовод и канализација'' изабрало просторије на СПЕНСу, којем ће најам свакако много значити, а може се рећи да је простор репрезентативан и да су обезбеђени добри услови за рад - нагласио је градоначелник Милош Вучевић.

Како је рекао Владимир Јелић, око 35 хиљада грађана годишње се обрати по различитим основама ЈКП ''Водовод и канализација'', а око 30 хиљада људи је долазило због очитавања водомера.

- Овде су представљене све службе које имају додира са грађанима и на овај начин ће се значајно побољшати њихова комуникација. План је да се, ако финансијска ситуација буде дозволила, систем унапреди и да грађани важна обавештења добијају и путем СМС порука - истакао је Јелић.

Према речима директора ЈКП ''Водовод и канализација'' Драгана Божића Кориснички сервис покриваће око 90 посто потреба грађана, а циљ је да грађани дођу на једно место и реше сва питања која имају, од подношења захтева за прикључке до евентуалних рекламација. Како је навео, грађани Центар могу контактирати телефоном, али и доласком у просторије на СПЕНС-у.

- Циљ је да се смањи број незадовољних грађана који чекају на извршење наших задатака- нагласио је Божић.

Нови Сад, 2. август 2013. године